Κλιματική αλλαγή (Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ε-ΣΤ’ τάξης)

Οι μαθητές της Ε-ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων επεξεργάστηκαν το ζήτημα της κλιματικής αλλαγής. Σκοπός ήταν οι μαθητές να κατανοήσουν τη σχέση του ανθρώπου με το φυσικό του περιβάλλον. Η εισαγωγή των μαθητών στη θεματική ενότητα έγινε με τη χρήση του βιβλίου της γεωγραφίας και συγκεκριμένα του κεφαλαίου 18: «Καιρός, κλίμα και ανθρώπινες δραστηριότητες». Αναφερθήκαμε στα αίτια και τις επιπτώσεις της στη ζωή μας, καθώς και στις ατομικές και συλλογικές προσπάθειες, ώστε να μετριάσουμε την κλιματική αλλαγή. Στη συνέχεια, οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και κλήθηκαν να αποτυπώσουν στο χαρτόνι τις δύο όψεις της Γης μας. Η πρώτη όψη ήταν η θετική πλευρά της, κατά την οποία προσέχουμε τον πλανήτη μας, ανακυκλώνουμε και δίνουμε δεύτερη ευκαιρία στα σκουπίδια. Η δεύτερη όψη ήταν η αρνητική πλευρά της, κατά την οποία επιβαρύνουμε τον πλανήτη μας με τις δραστηριότητές μας. Τέλος, κάθε μαθητής αποτύπωσε τη δική του ζωγραφιά.

Ετικέτες , .Προσθέστε στους σελιδοδείκτες το μόνιμο σύνδεσμο.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.