Μικροί Διαφημιστές (3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Γ-Δ’ τάξης)

Στο 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων (Ενότητα: Δημιουργώ και καινοτομώ) οι μαθητές και μαθήτριες της Γ-Δ’ τάξης ασχολήθηκαν με τη διαφήμιση!

Αφού δόθηκε από τα παιδιά ο ορισμός της διαφήμισης, έγινε αναζήτηση σε διαδικτυακά λεξικά και βιβλία για την έννοια της διαφήμισης. Με ευκολία εντοπίστηκαν τα είδη της (τηλεοπτική, έντυπη, ραδιοφωνική, διαδικτυακή) και σχολιάστηκε η θέση της στην καθημερινή μας ζωή.

Σε παλιές διαφημιστικές αφίσες οι μαθητές εντόπισαν τα διαφημιζόμενα προϊόντα, το κοινό στο οποίο απευθύνονται, τους τρόπους ανάδειξης του προϊόντος, τα σλόγκαν.

Περνώντας στις ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές διαφημίσεις, δόθηκε ο ορισμός του jingle, το οποίο οι μαθητές αναγνώρισαν σε μια ποικιλία διαφημίσεων.


Στη συνέχεια, αναλύθηκαν οι τρόποι με τους οποίους η διαφήμιση επιτυγχάνει την πειθώ, οι τεχνικές δηλαδή της διαφήμισης. Οι μαθητές μεταμορφώθηκαν σε μικρούς αναλυτές και συνεργάστηκαν για να αποδομήσουν πολλές γνωστές διαφημίσεις στα στοιχεία τους.


Φυσικά, γίναμε και μικροί διαφημιστές! Τα παιδιά σε ομάδες έφτιαξαν διαφημιστικές αφίσες με διάφορα προϊόντα και υπηρεσίες!

Δείτε τις δημιουργίες τους:


Καινοτόμο όχημα (πατίνι)
Μελεκούνι
Σχολική δράση (προβολή σχολικών ταινιών)
Εκδρομή ταξιδιωτικού γραφείου

Ετικέτες , , .Προσθέστε στους σελιδοδείκτες το μόνιμο σύνδεσμο.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.